POLITYKA PRYWATNOŚCI Dokument „Polityka prywatności” określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych uzyskiwanych przez firmę Mieszkam w PL sp. z o.o. z siedzibą w Kórniku (dalej: „Spółka”) w celu zawarcia i realizacji usługi określonej w Regulaminie świadczenia usług polegającej na postawieniu do dyspozycji lokalu mieszkalnego będącego własnością Spółki poprzez wyrażenie zgody na zamieszkanie w lokalu Spółki przez najemcę w ramach umowy najmu okazjonalnego w przypadku jego eksmisji, za pośrednictwem Strony internetowej: www.mieszkamw.plZapoznanie się z Polityką prywatności jest niezbędne dla uzyskania przez Klienta wiedzy na temat przysługujących mu praw oraz zapewnienia mu możliwości ich ochrony przed ich nieuprawnionym przetwarzaniem.
Klauzula informacyjna RODONiniejszym zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) Spółka informuje, że:
a. Administratorem danych osobowych jest firma Mieszkam w PL sp. z o.o. z siedzibą w Kórniku, ul. Staszica 14/16, 62-035 Kórnik wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem 0001070841, NIP: 7773415988, REGON: 527013300, adres poczty elektronicznej:lp.wmakzseim%40oruib, numer telefonu: (+48) 517-517-923.b. Celem przetwarzania danych osobowych jest uzyskanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług określonej w pkt 2, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług.c. Przetwarzanie danych osobowych będzie dotyczyło wyłącznie danych zwykłych, tj. danych osobowych pozwalających na identyfikację osoby fizycznej w postaci imienia i nazwiska, numeru dokumentu tożsamości, adresu e-mail, informacji o miejscu zamieszkania, numeru telefonu, adresu IP.d. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 a) RODO, tj. sytuacja, gdy przetwarzanie będzie odbywało się na podstawie zgody Klienta oraz art. 6 ust. 1 b) RODO, tj. sytuacja gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.e. Dane udostępnione przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu wyłącznie odbiorcom gwarantującym zachowanie ich w tajemnicy, działającym zgodnie z RODO na podstawie umowy/upoważnienia Administratora danych, w celu wykonania umowy o świadczenie usług, np. notariusz, pracownicy Administratora danych, dostawcy oprogramowania i Internetu, osoby prowadzące obsługę księgową i prawną Administratora danych, operator pocztowy, wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonania umowy.f. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać przetwarzanych danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Ewentualne zbieranie i przechowywanie danych osobowych poza granicami kraju może wynikać wyłącznie z prowadzenia poza granicami kraju serwerów przez dostawców Internetu i/lub stosowanego oprogramowania.g. Dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia wszelkich roszczeń Administratora danych wynikających z umowy. W wypadku braku zgłoszenia roszczeń przez Administratora danych lub osobę fizyczną dane będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 2 lat, licząc od końca roku, w którym umowa o świadczenie usług wygasła/uległa rozwiązaniu.h. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach szczegółowo określonych w RODO.i. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwa realizacja powyższej umowy.j. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
Polityka plików cookies;
a. Pliki cookies stanowią pliki tekstowe zawierające informacje przechowywane w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym umożliwiające analizowanie zachowań użytkownika Strony internetowej Spółki i dostosowanie jej treści do konkretnego odbiorcy.b. Administrator danych wykorzystuje pliki cookies w celu dostarczania użytkownikowi usług drogą elektroniczną oraz zapewnienia prawidłowości działania systemu teleinformatycznego.c. Użytkownik ma możliwość określenia przez niego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.d. Użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookies przez Administratora danych w zakresie, w jakim dostosował on możliwość uzyskiwania informacji zgodnie z pkt c.e. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.Polityka prywatności obowiązuje od dnia 22 listopada 2023 roku.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W RAMACH PORTALU WWW.MIESZKAMW.PL ORAZ PROFILI SPÓŁKI POD FIRMĄ MIESZKAM W PL SP. Z O.O. W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
§ 1. Postanowienia wstępne1. Usługa jest świadczona przez Mieszkam w PL Sp. z o.o. z siedzibą w Kórniku (dalej: „Spółka” lub „Przedsiębiorca”) wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem 0001070841, NIP: 7773415988 , REGON: 527013300.2. Regulamin określa zasady zawierania i realizacji umowy na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2020 r., poz. 287, j.t. z późn. zm.) na świadczenie usługi polegającej na postawieniu do dyspozycji lokalu mieszkalnego będącego własnością Spółki poprzez wyrażenie zgody na zamieszkanie w lokalu Spółki przez najemcę w ramach umowy najmu okazjonalnego w przypadku jego eksmisji, za pośrednictwem Strony internetowej: www.mieszkamw.pl.3.Dane kontaktowe Przedsiębiorcy:a. adres siedziby Przedsiębiorcy: ul. Staszica 14/16, 62-035 Kórnik, Polska;b. adres świadczenia usług: ul. Jana Spychalskiego 20/2N, 61-571 Poznań, Polska;c. adres poczty elektronicznej: lp.wmakzseim%40oruib;d. numer telefonu: (+48) 517 517 923.4.Klient, w tym Konsument, korzystając z usług świadczonych na podstawie Regulaminu, potwierdza postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności.
§ 2. Definicje1. Spółka lub Przedsiębiorca – Mieszkam w PL sp. z o.o. z siedzibą w Kórniku świadcząca usługęudostępnienia lokalu Spółki poprzez wyrażenie zgody na zamieszkanie w lokalu Spółki przez najemcęw ramach umowy najmu okazjonalnego w przypadku jego eksmisji;2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca ze Spółką umowę o świadczenie usług na odległość za pośrednictwem Strony internetowej Spółki, w tym Konsument;3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotuwykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;4. Umowa – umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, zawierana pomiędzy Spółką a Klientem z chwilą zamówienia Usługi;5. Oświadczenie o lokalu zastępczym – oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszkanie Najemcy wlokalu, z przeznaczeniem jako załącznik do umowy najmu okazjonalnego zawartej przez Najemcę;6. Usługa – postawienie do dyspozycji lokalu mieszkalnego będącego własnością Spółki poprzez wyrażenie zgody na zamieszkanie w lokalu Spółki przez najemcę w ramach umowy najmu okazjonalnego w przypadku jego eksmisji w dokumentach wskazanych w paragrafie 3 ust. 1 Regulaminu;7. Strona internetowa – strona internetowa, za pośrednictwem której Spółka umożliwia zawarcie umowy o świadczenie Usługi na odległość - www.mieszkamw.pl;8. Najemca – strona umowy najmu okazjonalnego.§ 3. Oświadczenie o lokalu zastępczym1. Spółka udostępnia trzy rodzaje Oświadczeń o lokalu zastępczym:a) w zwykłej formie pisemnej, z odręcznym podpisem, b) w formie pisemnej z notarialnie poświadczonym podpisem,c) w formie elektronicznej z podpisem profilem zaufanym.2. Spółka składa oświadczenia we własnym imieniu zgodnie z zasadami reprezentacji.3. Oświadczenie o lokalu zastępczym jest ważne przez cały okres ważności zawartej umowy najmu okazjonalnego, jednak nie dłużej niż 12 pełnych miesięcy od dnia jego wystawienia.4. Zawierając Umowę, Spółka gwarantuje, że lokal zastępczy stanowiący przedmiot Usługi, w przypadku nastąpienia eksmisji, będzie dostępny dla Najemcy tylko w okresie ważności Oświadczenia o lokalu zastępczym, o którym mowa w ust. 1 powyżej.5. Przedłużenie ważności oświadczenia o którym mowa w ust. 1 powyżej na kolejny okres wymaga zachowania formy pisemnej.
§ 4. Zamówienie1. Do korzystania z Usługi nie jest wymagane zakładanie przez Klienta konta użytkownika. Spółka nie udostępnia opcji zakładania takich kont.2. Dla złożenia zamówienia i skutecznego przeprowadzenia transakcji konieczne jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na Stronie internetowej www.mieszkamw.pl, zawierającego:a. (planowaną) datę zawarcia umowy najmu okazjonalnego;b. adres mieszkania/domu, którego dotyczy najem (miasto, kod pocztowy, ulica, numer bloku, numer mieszkania);c. imiona i nazwiska każdego najemcy oraz osób współzamieszkujących;d. numer dokumentu tożsamości lub numer PESEL każdego najemcy oraz osób współzamieszkujących;e. adres i numer paczkomatu InPost do wysyłki Oświadczenia o lokalu zastępczym, ewentualnie informację o osobistym odbiorze Oświadczenia o lokalu zastępczym;f. numer kontaktowy;g. adres e-mail;h. oświadczenie o akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności;i. żądanie rozpoczęcia wykonywania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.3. Spółka umożliwia również składanie zamówień za pośrednictwem swoich profili w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, oraz za pomocą aplikacji Viber, WhatsApp, Telegram, a także mailowo i poprzez wysłanie wiadomości SMS. 4. Ceny podane na stronie internetowej Spółki zostały podane w polskich złotych (PLN) i stanowią ceny brutto (cena zawiera obowiązująca stawkę VAT).5. Cena Usługi zawiera koszty realizacji zamówienia tj., koszt notarialnego poświadczenia podpisu oraz koszt dostawy.6. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę przez cały rok.7. Zamówienia są realizowane w dni robocze od 8:00 do 16:00.8. Klient składając zamówienie, w celu prawidłowego wykonania umowy, wyraża jednocześnie zgodę na dostarczanie od Przedsiębiorcy treści cyfrowych oraz otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej, które będą związane wyłącznie z realizacją zamówienia.
§ 5. Opłata usługi1. Opłata za Usługę odbywa się przelewem na konto Spółki 67 1090 1854 0000 0001 5617 5332, z tytułem: „Lokal zastępczy dla „imię i nazwisko”.2. Potwierdzenie dokonania płatności należy przesłać na adres e-mail .lp.wmakzseim%40oruib3. Spółka zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji usługi do momentu otrzymania potwierdzenia zapłaty od Klienta.4. W przypadku braku dokonania płatności w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, Spółka ma prawo do anulowania zamówienia.§ 6. Zawarcie umowy1. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną jest zawierana z chwilą wysłania przez Klienta wypełnionego formularza zamówienia.2. Z chwilą zawarcia Umowy, Klient jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia Spółki.3. Potwierdzenie zamówienia następuje w sposób udokumentowany, w drodze poczty elektronicznej.4. Umowa jest zawierana w języku polskim.§ 7. Realizacja umowy i dostawa oświadczenia1. Realizacja Usługi polega na:1.1 doręczeniu Klientowi przez Spółkę w postaci papierowej lub elektronicznej, następujących dokumentów:A) oświadczenia Spółki podpisanego zgodnie z zasadami reprezentacji podpisem zwykłym, podpisem notarialnie poświadczonym lub podpisem zaufanym, o wyrażeniu zgody na zamieszkanie Najemcy w lokalu mieszkalnym należącym do Spółki ze wskazaniem adresu do ewentualnej eksmisji Najemcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr. 2 do niniejszego Regulaminu;B) oświadczenia Najemcy zwierające wskazanie innego lokalu przygotowane przez Spółkę do podpisu przez Najemcę – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr. 3 do niniejszego Regulaminu;C) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego dotyczącego Spółki;D) faktury.1.2 wydaniu Najemcy, w wypadku jego eksmisji, lokalu mieszkalnego należącego do Spółki, określonego w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 paragraf 3 niniejszego Regulaminu,2. Termin realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczy od dnia otrzymania od Klienta pełnych danych wskazanych w ust. 2 paragraf 4.3. W przypadku braków termin realizacji zamówienia liczy się od dnia potwierdzenia zamówienia po uzupełnieniu braków przez Klienta.4. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość i poprawność danych podawanych przez Klienta w formularzu. W szczególności, Spółka nie zwraca wynagrodzenia za wykonanie Usługi z tego powodu, że w Oświadczeniu o lokalu zastępczym znajdą się nieprawidłowe dane, jeżeli są one zgodne z danymi podanymi przez Klienta w formularzu.5. Oświadczenie jest dostarczane    • w postaci pliku pdf z podpisem zaufanym, wiadomością elektroniczną, na wskazany przez Klienta adres email;
• w postaci papierowej z odbiorem osobistym w biurze spółki lub poprzez paczkomat InPost wskazany przez Klienta.
6. Zlecenie dostawy Oświadczenia w formie papierowej następuje w terminie do 24 h od dnia podpisania Oświadczenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty od Klienta. 
7. Spółka nie ma wpływu na czas dostawy dokumentów wskazanych w ust 1 pkt 1.1 paragraf 7 przez firmę kurierską i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny wydłużony czas dostawy z powodów niezależnych od Spółki.8. W przypadku nieodebrania przesyłki Klient ponosi koszty związane z ponownym dostarczeniem, jeśli to możliwe.
§ 8. Reklamacja1. Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia dokumentów wolnych od wad.2. W przypadku gdyby oświadczenia Przedsiębiorcy okazały się wadliwe (inne niż wadliwość spowodowana podaniem przez Klienta nieprawidłowych danych w formularzu zamówienia) Klientowi, w tym Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.3. Prawo do złożenia reklamacji nie przysługuje, jeżeli oświadczenie Spółki zostało sporządzone na formularzu udostępnionym przez Klienta, w tym Konsumenta, innym niż określony w Załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu.4. Reklamację składa się w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w ust 3 paragraf 1 Regulaminu.5. Zaleca się aby reklamacja zawierała dane Klienta w tym Konsumenta umożliwiające jego identyfikację, datę złożenia zamówienia, opis wady i datę jej wystąpienia.6. Przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.7. W sytuacji, gdy dane podane w reklamacji będą niekompletne, Spółka zwróci się przed rozpatrzeniem reklamacji o ich uzupełnienie. W takiej sytuacji, reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia uzupełnienia danych.8. Jeżeli Przedsiębiorca nie udzieli odpowiedzi na reklamację w powyższym terminie uważa się, że uznał reklamację.
§ 9. Prawo odstąpienia od umowy1. Każdy Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy złożyć Spółce mailowo lub na piśmie, przy czym można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Spółkę utraci prawo odstąpienia od umowy, o czym niniejszym Przedsiębiorca informuje.
§ 10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń1. W wypadku sporu co do realizacji umowy rozstrzygniecie sporu może nastąpić m.in.:a. w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez właściwe WojewódzkieInspektoraty Inspekcji Handlowej,b. przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi działającymi przy WojewódzkichInspektoratach Inspekcji Handlowej.§ 11. Przetwarzanie danych osobowych1. Złożenie zamówienia przez Klienta będącego osobą fizyczną jest jednoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia, tj. imienia i nazwiska, numeru dokumentu tożsamości, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do doręczeń. Przedsiębiorca będzie przetwarzał powyższe dane osobowe wyłącznie w celu realizacjizamówienia i nie przekaże ich osobom trzecim z wyjątkiem przypadków, gdy jest to nakazaneprzepisami prawa.2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Przedsiębiorca.3. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Przedsiębiorcę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanym dalej RODO) oraz ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.4. Klauzula informacyjna RODO dla Klienta znajduje się na Stronie internetowej www.mieszkamw.pl wzakładce Polityka prywatności.5. Złożenie zamówienia wymaga zapoznania się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, co Klientkażdorazowo potwierdza przed złożeniem zamówienia.§ 12. Zasady świadczenia usług drogą elektroniczną1. Do wymagań technicznych umożliwiających korzystanie z usług należy posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet z zainstalowaną przeglądarką internetową oraz posiadanie poczty elektronicznej i numeru telefonu.2. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym treści obraźliwych, pornograficznych czy też propagujących przemoc.3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta oraz może być rozwiązana nawarunkach wskazanych w Regulaminie.4. W wypadku nieprawidłowego działania Strony internetowej istnieje możliwość złożenia przez Klienta reklamacji w tym zakresie na adres mailowy lub stacjonarny Przedsiębiorcy wskazany w Regulaminie, która zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.§ 13. Odmowa udostępnienia lokalu1. Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy udostępnienia lokalu zastępczego bez zwrotu kosztów Klientowi w przypadku nastąpienia eksmisji w następujących sytuacjach: a. Klient podał nieprawdziwe, niekompletne lub wprowadzające w błąd dane w formularzu zamówienia; b. Eksmisja jest prowadzona po upływie ważności oświadczenia o którym mowa w ust 1 paragraf 3 ; c. Najemca nie posiada ważnego dokumentu tożsamości; d. Najemca nie posiada potwierdzenia legalności pobytu na terenie RP; e. W lokalu zastępczym doszło wcześniej do naruszenia porządku prawnego lub społecznego przez Najemcę; f. Wystąpiły okoliczności niezależne od Spółki, które uniemożliwiają zakwaterowanie Najemcy w lokalu zastępczym (np. siła wyższa, awarie, klęski żywiołowe, działania wojenne i konflikty zbrojne, zdarzenia losowe); g. Najemca nie wyraził zgody na warunki zakwaterowania określone przez Spółkę.§ 14. Postanowienia końcowe1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej www.mieszkamw.pl i obowiązuje do jego odwołania.2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.3. Ewentualne spory wynikłe ze stosowania niniejszego regulaminu, niemożliwe do rozstrzygnięcia w sposób polubowny, poddaje się pod rozstrzygnięcie właściwego rzeczowo sądu powszechnego dla Przedsiębiorcy.4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta oraz może być rozwiązana na warunkach wskazanych w Regulaminie.5. Postanowienia niniejszego regulaminu mają charakter rozłączny, a uznanie któregokolwiek z nich za nieważne, nie uchybia mocy wiążącej pozostałych.

ZAŁĄCZNIK NR. 1 DO REGULAMINU:
Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)-Adresat: Mieszkam w PL sp. z o.o. z siedzibą w Kórniku, ul. Staszica 14/16, 62-035 Kórnik, mail: lp.wmakzseim%40oruib-Ja/My(*)niniejszym informuję/informujemy(*)o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi ………………..–Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)–Imię i nazwisko konsumenta(-ów)–Adres konsumenta(-ów)–Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)–Data(*)Niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK NR. 2 DO REGULAMINU:

Illustration

ZAŁĄCZNIK NR. 3 DO REGULAMINU:

Illustration